منو
سبد خرید

ترموگراف USB دما و رطوبت MIC-98583

ترموگراف USB دما و رطوبت MIC-98583
ترموگراف USB دما و رطوبت MIC-98583
  • موجودی: در انبار
  • تولیدکننده: MIC
  • کد محصول:: 98583
  • وزن: 0.00g
5,300,000 تومان

همانطور که از نامش پیداست، دیتالاگر دما دستگاهی است که دمای محیط را اندازه گیری می کند و همان رکورد را حفظ می کند. مشخصات داخلی دستگاه دیتالاگر دما (ثبت کننده اطلاعات دما)، فواصل ثبت این اطلاعات را تعیین می کند. دیتالاگر دما یک ابزار تخمینی جمع و جور است که آماده است تا دما را به طور مستقل در یک بازه زمانی مشخص انجام دهد. داده های پیشرفته را می توان پس از ثبت بازیابی ، مشاهده و ارزیابی کرد.
دیتالاگر دما شامل رساناها یا مقاومت هایی است که بسته به دمای اندازه گیری شده ، بار الکتریکی با ولتاژهای متفاوتی تولید می کنند. این تراشه بار الکتریکی را متناسب با دمای خارجی اندازه گیری می کند. این اطلاعات به قالب دیجیتالی تبدیل و در حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود. از طریق کابل ، RFID ، فرستنده بی سیم یا حتی از طریق رابط USB می توان به داده ها دسترسی داشت. دیتالاگرها انواع مختلفی دارند. 

locomotion=product/search&search=دیتالاگردما&description=true">دیتالاگردما ورطوبت مدل mic-98583، ثبت کننده ای قابل حمل وسبک جهت ثبت دما از 4- تا 80 درجه سانتی گراد ورطوبت محیطی 0.1~99.9%RH  مخصوص ماشین های حمل بار ازجمله مواد غذایی ودارویی می باشد. نحوه ی کار دستگاه به طوریست که قبل ازقراردادن دستگاه درمحل اندازه گیری باید تنظیمات لازم همچون زمان بندی، آلارم، تعدادداده ها برای ثبت و... به دستگاه تعریف گردد. ثبات یادشده با تفاوت در سایزLCD، مشابه بامدل mic-98586 می باشد و قادربه اندازه گیری نقطه شبنم، نقطه تر، شاخص گرماWBGTمی باشد. ترموگرافMIC-98583 دستگاهی مناسب جهت استفاده درایستگاه های هواشناسی، کنترل های خودکار و بدون متصدی درانبارها ومراگز وابسته ،نقل وانتقالات داروئی، سردخانه ها، گلخانه ها و... می باشد. 

 

 

مشخصات فنی دیتالاگر دما ورطوبت USB مدل 98583 ساخت کمپانیMIC تایوان 

 

  •  دارای صفحه نمایش LCD
  • محدوده نمایش و ذخیره دما:85C تا 4-  با دقت: 0.6ċ±  
  • محدوده نمایش و ذخیره رطوبت:0.1RH تا 99.9% با دقت:3% ±
  • اندازه گیری نقطه شبنم،نقطه تر،شاخص گرما،WBGT

این محصول دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

نظر بدهید
توجه: HTML ترجمه نمی‌شود!
بد خوب
برچسب ها: ترموگراف, MIC