منو
سبد خرید

تجهیزات آزمایشگاهی

19 اس‍ چگونه اسیلوسکوپ دیجیتال خود را برای اندازه گیری دقیق کالیبره و نگهداری کنید
0 25
هنگام ارزیابی سیگنال های الکتریکی با استفاده از یک اسیلوسکوپ دیجیتال، ضروری است که دستگاه به درستی کالیبره شده و نگهداری شود تا دقت و قابلیت اطمینان د..
11 خر بهترین اسیلوسکوپ های دیجیتال
مدیر مدیر 0 2632
بهترین اسیلوسکوپ های دیجیتال اسیلوسکوپ های دیجیتال در بین دانشجویان مهندسی و علاقه مندان به کارهای الکترونیکی کاربرد گسترده ای پیدا می کند. این تج..
15 به‍ فانکشن ژنراتور چیست؟
0 6624
فانکشن ژنراتور چیست؟یکی دیگر از تجهیزات آزمایشگاهی فانکشن ژنراتور است.این دستگاه ابزاری است که انواع مختلف شکل موج را با فرکانس و دامنه های مختلف تو..
12 به‍ اسپکتروم آنالایزر چیست؟
1 5993
اسپکتروم آنالایزر چیست؟پیرو مقاله ی تجهیزات آزمایشگاهی  یکی از پرکاربردترین تجهیزات، اسپکتروم آنالایزر است. این دستگاه سیگنال های الکتریکی را در حوز..
08 به‍ مولتیمتر چیست؟
0 3288
مولتی متر چیست؟برخلاف همیشه مقاله ی مولتی متر را با تعارف خسته کننده و کتابی شروع نمی کنیم،پس یک جمله ی کوتاه برای معرفی مولتی متر انتخاب می کنیم.تم..
07 به‍ اسیلوسکوپ چیست؟
0 9547
اسیلوسکوپ اسیلوسکوپ یک تجهیز آزمایشگاهی است که برای مشاهده ی تغییرات سریع ولتاژ و جریان زمانی که نمی توانیم این تغییرات رابا مولتی متر مشاهد کنیم ..
07 به‍ منبع تغذیه چیست؟
0 4348
منبع تغذیه چیست؟یکی از حیاتی ترین تجهیزات آزمایشگاهی منبع تغذیه است ،اگر به دنبال منبع تغذیه ای با دقت و کیفیت بالا هستید با ما همراه باشید. اگر شما..
06 به‍ آشنایی با تجهیزات آزمایشگاه
0 8821
آشنایی با تجهیزات آزمایشگاه آزمایشگاه ها از جذاب ترین مکان های دنیا هستند که گاها مرز های  علم را جا به جا می کنند.در آزمایشگاه های برق  با تجهیزات ..
نمایش 1 تا 8 از 8 (1 صفحه)