منو
سبد خرید

کلید اتوماتیک کامپکت

کلید اتوماتیک کامپکت نیز مشابه کلید مینیاتوری وظیفه حفاظت مدارات در مقابل حریان اضافه بار ( overload )  و جریان اتصال کوتاه ( short circuit ) را بر عهده دارد. 
این نوع کلیدها برای جریان های بالاتر از 100A مورد استفاده قرار گرفته و دارای مدلهای ثابت یا غیر قابل تنظیم ( fixed ) و قابل تنظیم ( adjustable )  هستند. 


مزایای کلیدهای اتوماتیک کامپکت در مقایسه با کلید مینیاتوری 

 
  1. قدرت قطع بالا ( 25KA-100KA ) 
  2. مورد استفاده جهت مدارات جریان بالا
  3. مقاومت در برابر بارهای لحظه ای بدون قطعی 
  4. وجود رنج های گسترده 
  5. قابلیت فرمان پذیری و کنترل 
  6. تنظیمات دقیق در مورد هر یک از پارامترهای الکتریکی


لوازم جانبی کلیدهای اتوماتیک کامپکت 

 
  • از کنتاکت های باز و بسته ( NO-NC )، که در داخل این کلیدها جاسازی می شوند، می توان برای مدارات فرمان استفاده کرد.
  • دارای کنتاکت تریپ ( trip ) می باشد. به این معنی که وقتی که کلید، به دلیل عبور جریان اضافه بار ( overload ) ، تریپ می دهد، این کنتاکت عمل می کند ولی اگر کلید را به صورت دستی قطع کنیم این کنتاکت عمل نمی کند. مثلا می توان برای آلارم استفاده کرد تا کاربر متوجه شود که کلید به صورت دستی قطعی شده یا اضافه بار داشته است. 
  • کلید کامپکت موتور دار نیز وحود دارد تا بتوان از طریق مدار فرمان آن را وصل کرد. 
  • بوبین آندر ولتاژ (Under Voltage )که برای ایمنی بیشتر در مدارات فرمان استفاده می شود. 

  • رله شانت(shunt relay) نیز هم برای وصل و هم برای قطع مورد استفاده قرار می گیرد که باید بطور جداگانه در کلید جاسازی شود.


 
تولید کننده: Hyundai مدل: MCCB
راهنمای انتخاب کلید اتوماتیک حرارتی مغناطیسی هیوندایاگر قصد خرید کلید اتوماتیک هیوندای سری HGM دارید شما می توانید با استفاده از گزینه های در دسترس ابتدا نوع کلید اتوماتیک را انتخاب نمایید یعنی کلید کامپکتی که شما به دنبال آن هستید قابل تنظیم می باشد یا غیر قابل تنظیم. سپس جریان نامی مورد ن..
0 تومان
تولید کننده: سیگما الکتریک مدل: کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم 3 پل سری
کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم سیگما با ترکیب یک دستگاه حساس به دما با یک دستگاه حساس به جریان الکتریکی، فرآیند محافظت را امکان پذیر میکند. وظیفه اصلی کلید های اتوماتیک کامپکت MCCB برند سیگما قطع جریان پس دریافت خطا از سیستم میباشد. پس از بازگشت جریان به حالت عادی قطع کننده مدار را می..
0 تومان
تولید کننده: LS Company مدل: ABN-S
کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم 3 پل سری متاسل شرکت LS از رنج جریانی 40A تا 800A را پوشش می دهد. آمپر فریم 100A  برای جریان های 40 الی 100 آمپر، آمپر فریم 250A برای حریان های 125 الی 250، آمپر فریم 400A برای جریان های 300 و 400 آمپر , آمپر فریم 800A برای جریان های 630 و 800 آمپر می باشد.&nb..
0 تومان
تولید کننده: سیگما الکتریک مدل: قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم
کلید اتوماتیک یا کلید کامپکت شرکت سیگما از رنج 25 الی 1600 آمپر در دو نوع قابل تظیم و غیر قابل تنظیم تولید و در بازار ارائه می شود.  کلید کامپکت حرارتی مغناطیسی قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم سه پل سیگما رنج جریان از 25A تا 1600A 3 پل قدرت قطع جریان اتصال کوتاه ت..
0 تومان
تولید کننده: Himel مدل: HDM3XXXS
کلید اتوماتیک یا کلید کامپکت شرکت هیمل سری 3 از رنج 20 الی 1250 آمپر در نوع غیرقابل تنظیم در بازار ارائه می شود.کلید کامپکت غیر قابل تنظیم هیمل سری 3از رنج 20 الی 63 آمپر در سایز بدنه( آمپر فریم) 63 آمپر و با قدرت قطع 25KA از رنج 80 الی 100 آمپر در سایز بدن..
0 تومان
تولید کننده: Himel مدل: قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم سری 6
کلید اتوماتیک یا کلید کامپکت شرکت هیمل سری 6 از رنج 16 الی 630 آمپر در نوع قابل تنظیم و از رنج 20 تا 800 آمپر در نوع غیر قابل تنظیم در بازار ارائه می شود.کلید اتوماتیک سری 6 قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم هیمل3 پل  ولتاژ عایقی نامی 800 ولت AC فرکانس نامی 50/60 هر..
0 تومان
نمایش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)