منو
سبد خرید

ابزار اندازه گیری تابلویی

ابزار اندازه گیری تابلویی

سنجش مقدار دقیق پارامترهای مهم صنعت برق مثل فرکانس , ولتاژ , ضریب قدرت ( کسیسنوس فی ) , جریان و ... همواره یکی از دغدغه های اصلی مهندسان برق در تابلو برق می باشد. قطعا استفاده از تجهیزات مهمی مثل ولت متر و آمپرمتر و فرکانس متر و کسینوس فی متر که قابلیت سنجش هر کدام از پارامترهای ذکر شده را به طور مجزا دارند می تواند در مدیریت تاسیسات الکتریکی نقش بسزایی داشته باشند.

در ادامه در مورد هر کدام از تجهیزات بالا توضیحات بیشتری را خدمت شما ارایه می کنیم.
 

آمپرمتر : آمپرمتر تابلویی یکی از وسایل بسیار کاربردی در صنعت برق می باشد که از آن می توان در سنجش جریان DC و AC استفاده کرده است. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در بیشتر مراکز مهم صنعت برق از جریان AC استفاده می شود و قطعا آمپرمتر AC بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. غالبا در صنعت , آمپرمتر دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد .
میزان سنجش جریان در آنها به استفاده کردن یا نکردن از تجهیزی به نام ترانس جریان ( CT ) بستگی دارد. معمولا در بیشتر آمپرمتر دیجیتال تابلویی موجود در بازار , دستگاه قابلیت سنجش جریان تا 30 آمپر را بدون استفاده از CT دارد و اگر از CT استفاده شود , امکان سنجش جریان تا 4000 آمپر وجود دارد.
 

ولت متر : ولت متر  نیز همانند آمپرمتر دستگاهی ارزشمند در صنعت برق می باشد. قطعا ولتاژ هم مثل جریان پارامتری ارزشمند در صنعت برق می باشد . از ولت متر برای اندازه گیری اختلاف پتانسیل بین 2 فاز و یا بین فاز و نول استفاده می شود. ولت متر به 2 دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود البته ولت متر دیجیتال  آن مرسوم تر است.
 

کسینوس فی متر : در کارخانجات صنعتی برای کاهش توان راکتیو نیاز به طراحی بانک خازنی داریم. در محاسبه توان راکتیو به پارامتر ضریب قدرت یا همان کسینوس فی متر نیاز داریم. پس اینجا اهمیت داشتن دستگاهی مثل کسینوس فی متر تابلویی برای ما مشخص می شود. غالبا کسینوس فی متر دیجیتال در تاسیسات صنعتی مرسوم تر دارد.
 

فرکانس متردانستن مقدار فرکانس برق شهری که لوازم خانگی به آن متصل می باشد یا فرکانس برقی  که از آن برای وسایل برقی حساس استفاده می شود بسیار مهم است . چرا که در صورت تغییرات بیش از اندازه فرکانس مربوطه ممکن است به تجیزات ما آسیب وارد شود و هزینه سنگینی را به ما تحمیل کند. پس برای اندازه گیری فرکانس , از فرکانس متر دیجیتال استفاده می کنیم.

 

تولید کننده: Lutron مدل: FC-2500A
فرکانس متر دیجیتال پرتابل لوترون LUTRON FC-2500A یک فرکانس متر قابل حمل است که میتواند در سه رنج فرکانس مورد نظر شما را اندازه گیری کند. این دستگاه حساسیت بالایی نسبت به فرکانس های UHF و VHF دارد و از رزولوشن نمایش خوب حداقل 0.1 هرتز برخوردار است. سایز خوب دستگاه و وزن از عواملی است که این دستگاه را..
9,600,000 تومان
 فرکانس متر دیجتالی پرتابل مدلLUTRON-FC-2700
ناموجود
تولید کننده: Lutron مدل: FC-2700
دستگاه فرکانس متر رومیزی FC-2700 قابلیت اتصال به کامپیوتر را از طریق کابل RS-232 و USB دارد. فرکانس متر دیجیتال رومیزی لوترون LUTRON FC-2700 یک دستگاه فرکانس متر با پایداری زیاد و دقت بالا می باشد. این دستگاه حساسیت زیادی به فرکانس های VHF و UHF دارد و از دیگر مزیت های آن می توان پوشش رنج وسیع ..
0 تومان
تولید کننده: برنا الکترونیک مدل: MM3-4A
مولتی متر  سه فاز 4 نمایشگر True RMSمدل MM3-4A ساخت برنا الکترونیک، برای اندازه گیری جریان و ولتاژ و فرکانس مصرف کننده های سه فاز کاربرد دارد و می تواند ولتاژ و جریان  فرکانس را با دقت بالا اندازه گیری کند مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر دارای 4 ردیف نمایشگر، منوی ساده، قابلیت نتخاب نمایش ..
1,100,000 تومان
تولید کننده: برنا الکترونیک مدل: MM3-6A
این دستگاه برای اندازه‌گیری ولتاژ های (خطی و فاز ی) و جریان و فرکانس در شبکه های سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه، اندازه گیری True RMS می باشد توسط این ویژگی مقدار موثر واقعی اندازه گیری می‌شود حتی در شبکه هایی که بار سلفی یا خازنی بوده و دارای هارمونیک فراوان است..
1,160,000 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: MMX-A4896D
ویژگی های آمپرمتر تابلویی 20 آمپر :  اندازه گیری جریان تا 20 آمپر بدون نیاز به CT (ترانس جریان) و هیچگونه ترانس نمونه برداری طراحی و ساخته شده جهت نصب در تابلو با ابعاد 48x96x87 نمایشگر 4 رقمی..
0 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: EB-101
بالاست های مهتابی میکرو الکترونیک شرکت میکرومکس در دو مدل تک لامپ و دولامپ به بازار عرضه شده است.در این بالاست مهتابی یا همان ترانس مهتابی از 1 یا 2 عدد لامپ 40 وات استفاده می شود. در بالاست 2 لامپه در صورت خراب شدن یا اتمام توان هر کدام از لامپ ها فقط همان لامپ را از دستگاه خارج می کنیم.قاب..
187,500 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: DT-104
ویژگی های تایمر میکرو پروسسوری دیجیتال مولتی رنج:  عملکرد به صورت تاخیر در وصل و تکرار کننده  نیاز به سوکت 8 پایه گرد برای اتصال این تایمر ( سوکت 8 پایه گرد باید جداگانه تهیه گردد ) تنظیم زمان از 0.01 ثانیه تا 99.99 ساعت  جریان رله خروجی حداکثر..
0 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: MMX-F96
ویژگی های فرکانس متر دیجیتال میکرو پروسسوری:   اندازه گیری فرکانس برق شهر در بازه 30 تا 900 هرتز با دقت دستگاه 0.2 درصد. دامنه سیگنال ورودی حداکثر ​260V AC ابعاد: 96x96x87 میلی متر صفحه نمایش 4 رقمی ولتاژ تغذیه ​220V AC توان مصرفی..
987,500 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: MMX-F4896
ویژگی های فرکانس متر دیجیتال میکرو پروسسوری:   اندازه گیری فرکانس برق شهر در بازه 30 تا 900 هرتز با دقت دستگاه 0.2 درصد. دامنه سیگنال ورودی حداکثر ​260V AC ابعاد: 48x96x87 میلی متر صفحه نمایش 4 رقمی ولتاژ تغذیه ​220V AC توان مصرفی..
987,500 تومان
تولید کننده: Mastech مدل: MS6100
فرکانس متر رومیزی MS6100 یک شمارنده دیجیتال چند منظوره هوشمند است. توسط یک میکروکنترلر 8 بیتی و با صفحه نمایش LED هشت رقمی با روشنایی بالا کنترل می شود. چهار تابع اندازه گیری فرکانس، دوره، مجموع و خود چک در این شمارنده دخیل است. سیگنال ورودی را می توان با تضعیف شرطی کرد. دو نوع برق 110VAC و 220..
0 تومان
تولید کننده: Chauvin Arnoux مدل: F65
کلمپ آمپرمتر مطابق با استاندارد ایمنی IEC 61010، مربوط به ابزارهای اندازه گیری الکترونیکی است. این دستگاه را می توان برای اندازه گیری مدارهای نصب، در محیط آلودگی درجه 2، برای ولتاژهایی که نسبت به زمین هرگز از 300 ولت تجاوز نمی کند، استفاده کرد. به جهت شناسایی و تصحیح ناهنجاری‌های الکتریکی،..
0 تومان
تولید کننده: میکرومکس مدل: MMX-VF96
ولت متر سه فاز بدون نیاز به کلید ولت به همراه نمایش فرکانس ولتاژ هر فاز را اندازه گیری کرده و پس از نمایش آن فرکانس خط را نیز نمایش می دهد. ویژگی های ولت متر 3 فاز بدون نیاز به کلید ولت :  ابعاد :96x96x87  صفحه نمایش 3 رقمی دقت 0.5% تغذیه :..
0 تومان
نمایش 1 تا 12 از 17 (2 صفحه)