منو
سبد خرید

البرز الکتریک نور

البرز الکتریک نور

شرکت البرز الکتریک نور در سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید سیم و کابل آغاز کرده و با پشتوانه مدیریتی و بهره‌گیری از پرسونل کار آزموده و ماشین آلات پیشرفته و به‌روز در تولید انواع سیم و کابل پیشرو می‌باشد.

شرکت البرز الکتریک یا لینکو با سابقه ای نزدیک به 20 سال در تولید انواع سیم و کابل به صورت حرفه‌ای فعالیت میکند و انواع سیم، انواع کابل های انعطاف پذیر، نیمه افشان، کابل های سکتور، کابل های جوش ، کابل های کنسانتریک و کواکسیال ، کابل های KNX هوشمند و ... و با تنوع بیش از 180 محصول و همچنین ظرفیت تولید بالغ بر 18000 تن در سال،پرقدرت به تولیدات حرفه ای خود ادامه می دهد.

رشد چشمگیر کمی و کیفی محصولات این شرکت وابسته به تلاش پرسنل و مجهز بودن خطوط تولید به مدرن‌ترین ماشین آلات روز دنیا و به‌کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی ،انجام تست های مستمر و آزمون‌های کیفی مواد‌اولیه محصولات در جریان تولید، محصولات نهایی و نهایتا دستیابی به رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی است.

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران، اخذ تاییدیه از شرکت توانیر، تاییدیه پژوهشگاه نیرو، پروانه نظام مهندسی ساختمان،عضویت در انجمن صنفی سیم و کابل ایران،عضویت انجمن کیفیت ایران، اخذ گواهینامه بین المللی آکسفورد سرت و اخذ استاندارد ایزو 9001:2008 و همچنین اخد گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا از افتخارات این شرکت فعال و موفق است.

نمایش 1 تا 2 از 2 (1 صفحه)